onsdag 16. september 2009

Lyng i hagen

Lyng har eg ein del av i hagen. Etter ein tur på lyngsenter på Karmøy for mange år sida (veit ikkje om det eksisterer enno) kjøpte eg mykje forskjellig lyng. Dessverre fekk eg ikkje alle til å trivast så eg har ikkje så mange igjen av dei. Men den turen opna augene mine for ar lyng ikkje berre er lyng. I dag har eg mest av dei heilt vanlege . Denne øverst vaks fram i torvblokka som eg har mura med der. Er nok ein heilt vanleg røsslyng. Slike eksemplar har eg fleire av .



Synest lilla er den finaste men den kvite er også flott. Kjekt å ha dei saman for å skapa kontrast.

Denne lyse lilla har fylte blomer. 



Også purpurlyngen er fin. Det var eit glimt av lyng frå hagen. I dag har eg vore på fjelltur. Og ingen plass er vel lyngen så fin som på fjellet !!!

Tullik

Ingen kommentarer: