mandag 14. september 2009

Haustrunde i hagen

I går var eg ein runde i hagen. Ser at eg skulle vore å tatt litt ugras , men mykje fint er det å sjå enno. Her er nokre smakebiter.Ringblomsten har sådd seg sjølv langs kanten av eit bed. Står no egentlig i vegen innimellom ugraset som veks der, og der står den fint.Den kvite scabiosaen blomstrer så fint i år. Flytta den til denne plassen i fjor haust og no har den verkleg tatt seg ut. Den har fått nytt selskap av pyntekål no i haust.

I vår planta eg ein klematis nedanfor denne eineren i håp om å få litt blomstring i alt det grønne. Ser ut til å fungera i år i alle fall.Det vokser også litt myske rundt omkring der som blomstrer tidlegare på året.

Har skrive litt om haustanemonen tidlegare, men den må visst få vera med no og....Slik vart kvelden avrunda. Nydlig solnedgang. Pusen var med meg på heile runden. Frå blomekikking, til solnedgang.....

Slike søndager som dette bestiller eg fleire av utover hausten.....

Tullik

Ingen kommentarer: