lørdag 8. september 2012

Blogger eg ?


Ja, dette var overskrifta på det aller første blogg-innlegget mitt for litt over tre år sida, 03.09.2009. Eg trudde eg hadde blogga i to år men jammen er det blitt tre. Innimellom opptil daglege innlegg, andre perioder langt mindre. Mykje har skjedd i livet mitt desse åra, og også i hagen.
No for tida er fotoapparatet borte vekk... og det motiverer ikkje til blogg innlegg.  Følger funksjonen fungerer ikkje lenger på denne bloggen, og eg får ikkje til å gjera noko med det. Går med planer om å ta i bruk ny blogg, har oppretta ein og ser at då fungerer følgerfunksjonen. Så det blir kanskje løysinga.
Til så lenge har eg kopiert mitt første hageinnlegg . Som jo egentlig ikkje blei sett av så mange !! Høstanemonen har spreidd seg mykje i hagen no, parykkbusken er vekk. Fekk veldig lyst på ny når eg ser på dette bilde.
God helg !!

Høstanemone



Eg liker godt desse enkle blomane som pynter så fint i hagen no. Her er dei i knopp og i blomst. Bak blomen ser de parykkbusken min. Synest lys rosa er så fint mot desse "raude" blada.
Synd dei ikkje er så glad i å bli med inn !

10 kommentarer:

Bente sa...

Jeg liker bloggen din..fine,fredelige hagebilder. Med glad tekst..Ikke slutt :-)

Jeg liker anemoner også. De blomstrer hos meg nå..vakre er de!

Bente sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vigdis sa...

Gratulerer med tre års blogging!

Unknown sa...

ja tia går fort ;o)
Venter på blomstring på høstanemonene her,de har frøsådd seg så noen må flyttes til våren.
Ha ei fin helg.

Turid sa...

Artig :) Gratulerer med 3 bloggår, håper du forsetter i mange år til også.
Ønsker deg en flott søndag.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med 3 år som blogger!
Flotte bilder, og helt enig med deg,de rosa passet utrolig godt mot de mørke bladene, vakkert!
Ønsker deg lykke til med mange nye år som blogger:))
Høstklem fra meg:)

krepsemor sa...

Artig med blogging, og jeg har også blogget i vel tre år! Jeg må si det er litt underlig å gå tilbake og lese mine første innlegg, famlende skritt i bloggverdenen....Og ikke mange kommentarer den gang, he-he! Men en utvikler seg etterhvert, det blir som et byggverk man ønsker å få best mulig! Parykkbusken er en måha-busk!

Inger Marie sa...

Flott høstannemone!...og det er jo litt gøy å se tilbake på det en gjore i starten:)
Leit at du trøbler med div.bloggproblemer.håper det løser seg:))

AnneH sa...

Gratulerer! Høstanemone har jeg akkurat fått en stikling av, så jeg gleder meg til at jeg kanskje får se den neste år. Ikke lett med blogg som ikke fungerer som den skal. Håper du finner ut av det.

Olea sa...

Gratulerer med 3 år!
anemoner er nydelige! :)
klem :)