mandag 20. juni 2011

Utsikt frå 2.etasje.








Slik ser altså hagen på framsida ut. Hagen ligg i ein bratt skråning og det er naturen som har forma hagen. Det vil sei : eg har mura murar mellom berga og slik fått jordlommer som ikkje er så bratte. Litt sånn terassehage på eit vis. Her har vore lempa mykje både stein og mold. For ikkje å sei fjerning av røtter , torver og ugras....Her er framleis planer som ikkje er gjennomført, og det er forbetringspotensiale, HELDIGVIS !!
Og no gler eg meg over det eg har fått til, og nyter å sitja å sjå !! 

9 kommentarer:

lavendel mio sa...

For en flott hage dere har!
Så heldige dere er som har sååå mye berg, det kunne jeg tenkt meg:)
Ser du har mange fine hostaer, de har jeg fått helt dilla på:)
Håper på mye fint sommervær så vi får nyte hagen :)
Ha en fin dag, klem Hanne

Furulunden sa...

Fint å titte ut av vinduet når det er så flott på nedsiden:)Takk for titten!!

Arlens boblebad sa...

Denne hagen kan du være stolt av!Liker godt at det er flere etasjer med sittegrupper innimellom.Takk for hyggelig kommentarpå bloggen min.klem fra Linn

Anonym sa...

For en flott hage!
Vet det ligger mye arbeid bak....
Klem

josimo sa...

Så velstelt og vakker hage du har.
MANGE lekre planter har du også funnet plass til

November- symra sa...

Vakker fjellhage, det synes at det er lagt mye arbeid ned. Liker så godt berg som stikker opp.

Kristin Aurdal sa...

Oj for en flott hage du har. Forstår godt at du nyter synet av den.
Takk for titten :-)

Solveig sa...

For en aldeles nydelig hage!! Så perfekt fra ende til annen. Slik prøver jeg også å få det, men jeg tror ikke helt jeg kommer dit;o))) Her blir det bare stykkevis og delt. Får heller nyte din hage;o)
Ha en nydelig uke.
Klem fra Solveig

Mia sa...

Vilka härliga översiktsbilder från din fantastiska hage. Den ser underbar ut :)