fredag 11. juni 2010

Og regnet kom.....

Eg fekk ynskje mitt oppfylt.
Regnet kom.

Katten er ute for fyrste gong sidan eg slapp han inn litt før o6oo i dag tidleg. Han liker ikkje regnet. 
Men busker, planter, gras og ugras set nok pris på det.

Eg har arbeidd og vore aktiv, meir enn eg har klart å gjera det som eg veit er godt for meg.
Med utmattelsesproblematikk i kroppen handler det om å finna balanse.
Balansen er rokka ved og dette har vore ein dårleg dag.
Så avspenning og tur står på mitt program i helga !
GO`HELG !!

5 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Så flott bilde av pusen som skuer utover sitt rike :-)
Det gjør godt med regn her også, og i morgen er det meldt store mengder.......

Laila -Karin sa...

Ja sannelig fikk vi regn.
Flott for planter og plen men ikke for denlille hundefrøkenen her i huset. Hun liker ikke regn.Flott bilde av pusen.
Ha en flott helg
Klem

Ruths datter sa...

Så herlig bildet med den flotte utsikten. Pusen var prikken over ien da.
Klem

Unknown sa...

Det regner her også så det blir ei innehelg.Her ligger kattene sammenkrullet og sover det frister ikke å være ute.Ha ei god helg.Legger meg til som følger jeg ;)

Lene Megan sa...

Så dejligt at regnen kom til dig og at du nyder den!
Her har nu efterhånden regnet så meget, at vi længes efter tørvejr. I dag har vi så fået både regn og noget der minder om storm.
Men hvem gider tale om vejret? ;-)

Ha' en fin weekend!

Klem Megan