fredag 11. juni 2010

Og regnet kom.....

Eg fekk ynskje mitt oppfylt.
Regnet kom.

Katten er ute for fyrste gong sidan eg slapp han inn litt før o6oo i dag tidleg. Han liker ikkje regnet. 
Men busker, planter, gras og ugras set nok pris på det.

Eg har arbeidd og vore aktiv, meir enn eg har klart å gjera det som eg veit er godt for meg.
Med utmattelsesproblematikk i kroppen handler det om å finna balanse.
Balansen er rokka ved og dette har vore ein dårleg dag.
Så avspenning og tur står på mitt program i helga !
GO`HELG !!

5 kommentarer:

New Dawn sa...

Så flott bilde av pusen som skuer utover sitt rike :-)
Det gjør godt med regn her også, og i morgen er det meldt store mengder.......

Laila -Karin sa...

Ja sannelig fikk vi regn.
Flott for planter og plen men ikke for denlille hundefrøkenen her i huset. Hun liker ikke regn.Flott bilde av pusen.
Ha en flott helg
Klem

Ruths datter sa...

Så herlig bildet med den flotte utsikten. Pusen var prikken over ien da.
Klem

wenche`s hage/ hobby sa...

Det regner her også så det blir ei innehelg.Her ligger kattene sammenkrullet og sover det frister ikke å være ute.Ha ei god helg.Legger meg til som følger jeg ;)

Megan sa...

Så dejligt at regnen kom til dig og at du nyder den!
Her har nu efterhånden regnet så meget, at vi længes efter tørvejr. I dag har vi så fået både regn og noget der minder om storm.
Men hvem gider tale om vejret? ;-)

Ha' en fin weekend!

Klem Megan