tirsdag 29. desember 2009

Jula, ikkje berre nisser ??

For meg er ikkje jula berre fri, pakker, god mat, nisser , MEN jula er for meg ei viktig kristen høgtid.
Julekrubba har difor ein sentral plass, og eit viktig innhald.
 


 
 
Engelen kom med bud om Frelsaren som skulle fødast . Tidleg forstod yngstejenta mi at Jesusbarnet ikkje skulle fødast før julekvelden.
Det førte til at ho eit år gøymde bort Jesus-barnet i krubba. Ho meinte at Han ikkje skulle på plass før julekvelden !!



Julekvelden kom. Men Jesus-barnet var borte vekk !! Ingen fødsel hos oss den julekvelden. Jesus-barnet var gøymt så godt at Han faktisk aldri er komen til rette. 


Dei tre vise menn, gjetarane er representerte men hovudpersonern, Jesus sjølv, er borte. 

I vår julekrubba har det "rette" Jesus-barnet fått vikar. No har Han vore med oss så mange år at me må vel kunne sei at Han er fast tilsett !!
 

Heldigvis har ikkje dette noko å sei for vår julefeiring og vår tru på Jesu fødsel. Den er forankra ein annan stad !!



3 kommentarer:

Troen og Haapet sa...

Så bra tekst med bilder til!
Vi har også en slik krybbe og den er jeg også veldig glad i. Der har det kun gått med ei ku;)

For meg personlig betyr jul å lyse opp ei mørk tid (materielt betyr ingenting, bare de basale behov er dekket) Jeg tror vi trenger denne tiden å se fram til. i dette kalde og mørke vinterlandet. Klarer fortsatt å få med mine barn i kirken til Luciamesse og juleaftengudstjeneste, og håper virkelig denne "tradisjonen" har festet seg i dem slik at de vet julens budskap.
Takk for flott innlegg og ha en riktig fin lillenyttårsaften;)
Klem

Britaiskogen sa...

Hei, enig med deg i at vi ikke må glemme hvorfor vi feirer jul. Julebudskapet gir oss håp. Vil ønske deg et riktig godt nytt år!

Turid sa...

Julebudskapet er ei god forankring i vår kristne historie.
Har å ei julekrybbe som æ er veldig glad i - hjemmesnekra av rækved planker.....med kjøp figurer til.