søndag 25. oktober 2009

Utfordring: Tre ting !



3 ting jeg husker som det var i går:
Då eg vart "forlatt" av mor mi på sjukehuset vel 2 år gamal, skulle trekkja mandlane.  
 Den kvelden eg møtte han som i dag er min kjære mann ! 
Fødslane til mine to jenter.

3 ting jeg misliker:
Negativitet og syting.
Når folk ikkje vil andre vel.
Rot.

3 ting jeg liker godt:
Kjærlighet og omtanke
Natur og friluftsliv. 
Hagearbeid. 

 
3 blogger jeg besøker (omtrent) daglig:
Sjå bloggelista / følgjarane mine.
Det er fleire enn tre....

3 sanger jeg hører på for tiden:
Liker musikk og har mine favoritter men spesielle sanger eg høyrer på.... nei, det vart for vanskelig ! 


3 venner jeg vil sende utfordingen videre til:
Stine dag for dag 
Med hjertet 
Primula og mere til. 


(Og for eigen rekning seier eg : Ta utfordringa om du vil , også greitt om du lar vær !)

 


 


3 kommentarer:

Havfruen sa...

JA tenk, du ble forlatt på sykehuset 2 år. Enn at det var vanlig? Bra verden går framover:)
Nydelige høstbilder:)
Ha en flott søndagskveld:)

Hanne sa...

Nydelige høstbilder. Det er virkelig mange flotte plasser i Norges langstrakte land. Jeg liker så godt å lese det du skriver, og jeg liker veldig godt at det ikke er bokmål. ;.) Akkurat som at jeg får ro i sjela når jeg hører Odd Nordstoga synge.

Asbjørg sa...

Flotte høstbilder! Ser at du har gitt meg en utfordring,får tenke over det litt,kanskje jeg tar den utfordringa i morgen!