tirsdag 22. september 2009

Glimt frå stova vår i vinter.

For eit par tre år sida malte eg ein vegg lys blå i stova, samt at all panel vart malt i ei mandelfarge. Tak og golv er og vorte lysare med henholdsvis panel-lakk med kvitt i og golvlakk med kvitt i.

Den lyseblå fargen tykte eg var litt modig... Då eg skulle ut å kjøpa litt nytt som skulle passa saman med denne fargen var det ikkje lett å finna noko i det heile.... Men skal sei det ordna seg denne siste vinteren... rart med desse fargane i motebildet. Følte med mest som ein trendsetter eg.... Har ledd og kost meg med den tanken.

Her ser de putene med blåfarge i som eg fann til slutt, på Kremmerhuset om eg hugser rett.

Måtte jo også kompensera med litt blåfarge på motsatt vegg. Då fann eg denne vasen og denne skjønne englejenta.

Pynten står på dette gamle møbelet som var stua vekk her på garden.  Den er mit-behandla ,vaska og skrubba rein og har absolutt sin sjarm. Orginal-malingen er beholdt.


Alle bøkene som står der er gamle, dei er alle arvegods etter slekt. Kan skriva mykje om det, men det får me ta i eit anna innlegg...

 I kveld vert det Pilates på meg ! Ha det bra alle som titter innom.

Ingen kommentarer: