mandag 30. juli 2012

Den nyplanta skråningen med ukjent plante.

Har i det siste planta i den skråningen der eg har fjerna fleire busker. Har flytta planter på  tidspunkt dei gjerne ikkje skulle vore uroa, men det ser ut til å gå bra.

Gleder meg til plantene har vakse eit hakk større.  Har aldri planta med sånt fokus på bladverk som eg har gjort her så det blir spennande neste sommer.


Midt i skråningen har eg laga ein liten sti slik at det skal bli lettare å stella. Her skal eg leggja fiber-duk og bark.
Den oppstamma pieresen min synest eg blei flott og eg kan sitta lenge og nyta det eg har gjort. Øverst i bedet , som er nederst på bildet over her, er eg enno ikkje heilt ferdig. Blei nok litt overivrig og har måtta tatt det med ro litt no.

Denne planta er flytta rett før bløming... Men blømer gjer den. Håper det går bra. I dag er spørsmålet til doke der ute kva plante dette er ? Har fått den av ei god hage veninne. 

Den har fått litt overvekt,-fekk for lite støtte etter flyttinga, men den har flotte rød-lilla stilker, grønne blader med litt rødligt i, og så desse fine lys lilla-rosa klokkene. Dei nederste blada er litt store og rufsete. Tipper den er mellom 60 og 80 cm høg.
Hadde vore så kjekt å få navn på den.
 Som sagt er formen sakte om dagane. Gjer no litt småting her og der , men det klør i hendene etter å gå i gang med fleire prosjekt. 
Komme tid. Komme råd !!
Ha det godt og hugs å nyta hagen.
Tullik



7 kommentarer:

krepsemor sa...

Skråningen din er jo blitt virkelig flott! Du har virkelig stått på og jobbet, og ja, det er lett å bli overivrig! Jeg glemmer faktisk å spise når det står på! Den oppstamede pierisen er ble skikkelig lekker! Nå kan du slappe av og nyte verket ditt :)
God bedring!

Lina sa...

Takk, søte deg! :) Ja, det er så sant, me er veldig heldige! Takk for gode råd <3

Så flott du har gjort det!! Flotte samanplantingar. Eg veit desverre ikkje kva den ukjende heiter, men den hadde veeeldig søte klokker ja :) <3

klem Lina

Lina sa...

Ps: Bruk dagane dine på nyting du og då! :) pass på deg sjølv. Eg veit at du har tunge tak i blant. klem klem <3

Mariann sa...

Det ble kjempefint i skråningen din nå. For en jobb du har gjort.
Jeg kan desverre heller ikke hjelpe med den ukjente. Den var helt ny for meg.
Ha en fortsatt fin uke!

Vigdis sa...

Så fin skråning! Litt asiatisk stil over det med små oppstammede trær. Liker steinmuren veldig godt!

Inger Marie sa...

Så flott det blir..og du har virkelig jobba på:)
Men planten kan jeg ikke hjelpe med...
Nå håper vi på sommer og sol i August:))

Turid sa...

Flott bed, ukjent plante for meg også dette, men fin var den åkke som:)