torsdag 9. februar 2012

I blått humør.


 Kinasøte er nok ein av mine blå favoritter.
 Med stripete kjole og blondekant lyser den så fint opp seint på hausten.


Her har søten fått besøk av eit insekt som også tar for seg av søten sine gleder.
 Min glede over kinasøten er nok på eit anna nivå !!




 Blå valmuesøster.... på veg ut av skapet ??? Kanskje.... 
Også ein fin blom men må tilstå at eg er mest fasinert av knoppane og det at denne blomen som har sååå tynne kronblad kan sprenga seg ut av denne forholdsvis kraftige knoppen...
 Eit under kvar sommer.


Denne blå hortensiaen var også ein favoritt. Ein gang var den ei lita stove-plante, men fekk flytta ut og gleda meg med flotte blomer i fleire år. Etter at frosten tok den to år på rad gav eg den opp..... Sakner det å kunne ta inn desse fine blomane.


 Mahonia byr på skarpe gule blomer på sommeren men om hausten skifter den farge til blå. Eit hav av blå bær pryder busken då.
(I tillegg har den flotte haustfarger på blada.)

Og veit de... medan eg har funne fram desse bileta så har himmelen ute også blitt blå , i alle fall delvis!!
Kanskje himmelen byr på litt gult også i dag sånn etter kvart ??
Ha ein fin dag !!

8 kommentarer:

Mariann sa...

Mye fint i blått hos deg i dag. Jeg er også veldig glad i kinasøte. Den lyser opp med sine blå blomster om høsten. Hortensiaen din var virkelig et syn. Synd at frosten tok den.
Ha en fortsatt fin dag!

Vivishagerom sa...

Blått humør = godt humør!
Kinasøte er jo bare helt herlige!

Inger Marie sa...

Så mange fine blå blomster...fantastisk kinasøte:)
Mahonia har jeg selv og den er vakker på alle stadier:)
Ønsker deg en fin ukeslutt:))

Ruths datter sa...

Masse blått og lekkert her. har alltid ønsket meg kinasøte,men aldri sett den for salg. Hortensiaen er jo et syn. Herlig å ta inn om høsten.
Klem

Lina sa...

Kinasøte! ♥ Herleg!!

Ja, ugras dukkar opp her og, når snøen smelta ;) usj! Hehe... Får ta det når eg får ånden over meg.

Kos deg med vårteikn ♥

klem

Silje-Renée sa...

Hei :) Så masse fine bilder du har :D Eg skrive på engelsk på bloggen min fordi eg har noken fra Australia så lika godt å følga med på bloggen, desverre har eg ikkje vore så flink å oppdatere den i det sista. Håpa det går fint med deg :) Hilsen Silje-Renée

Lina sa...

Ja! Eg likar det og :D Håpar det går greit med deg!

klem frå Lina ♥

Anita sa...

Hei:) Flotte bilder! Spennende å følge bloggen din, har derfor lagt meg til som følger. Fin-fin dag. Anita