torsdag 1. juli 2010

Berget mitt .

Dette berget er berre ein meter frå terasse-døra vår. Dei som skaut ut huset kunne ikkje forstå kvifor eg ikkje vil ha det vekk. Kanskje dei hadde forstått no ?


I dag gjekk eg opp på verandaen i 2.etasje og tok "luft-foto" av berget. Så slik ser det ut, frå venstre mot høgre.





Nelliken, den rosa, har vore på nett same flekken sida eg byrja planta der våren 1995. Men det meste ellers er nok forandra på. Den gule sedumen som veks i kant med rota har sådd seg sjølv der. Og det syntes eg var ein godt valgt plass.


Denne søte her med kvite blomer (navn?) veks i ei lita fordjuping i berget. Den kvite kattefoten er tatt heim frå lia ovanfor huset vårt. No blander den seg med lodnetimian og nelliken. Lerkekongler og hjortehorn er pynt.

 
Og desse sauene ligg og nyt tilværet i den velduftande lodnetimianen. Den blømer ikkje her så kanskje han ikkje trivst ? Den er no fin likevel synest eg. Men der han ligg nesten rett oppå berget, berre litt mold så får eg vel vera nøgd. Eit kongslys har sådd seg sjølv, der det er mest mold..dvs. ca. 15-20 cm !!
Ein Allium, gråløk er på veg med blom :

 Nydleg, ikkje sant ?
 
Litt fioler og tusenfryd har også fått plass.


Kua snuser på steindodren og ser ganske fornøyd ut.


Denne raudblada arten (?) med gule blomer har også funne plassen sin sjølv.


Krypfredløs prøver eg å halda i sjakk i ein liten sprekk i berget. Han vil gjerne overta alt men så langt går det bra. Når det blir tørt henger han med blada, men er rask med å koma tilbake.


Så var det nokre bilder av berget frå bakkeplan.


Her ser de godt krypfredløsen som veks i ei bergsprekk.
Nederst i bedet har nokre solsikker frå fuglematen sådd seg sjølv. Store blir dei nok ikkje , men håper dei får blom. Gjødsel har dei fått ekstra. Ser fine ut no i allefall.


Krukker bidreg med litt ekstra bløming.


Då skulle berget mitt vera vist fram i all sin prakt.
No har eg fått ferie, og laurdag reiser eg  og jentene mine til Lista på speiderlandsleir. Blir vekke frå både hage og blogg ei vekes tid. Ha det godt alle saman. Nyt hagen og sommaren !!

11 kommentarer:

Asbjørg sa...

Skjønner veldig godt at du ville ha berget,det er jo helt utrolig flott!!

krepsemor sa...

Veldig flott berg, som en helt klart må beholde! Jeg elsker stein, men her er ikke annet enn flat plen! Er det flatt, må en heller lage "hauger" med stienbed ol.
Mwn kunne godt tenkt meg et sånt berg i hagen min...

Kort og Søm sa...

Ja, skjønner du ville beholde det! Så fint med alle plantene.
God sommer! :O)

AnneH sa...

Ja, nå skulle de sett hvor fint det har blitt. Nydelig steinkanus du har fått deg. Det er koselig å gå rundt å se på alle de forskjellige sortene tenker jeg. Men mest fasinert ble jeg av de flotte dyra dine. De var så nydelige. Selv så er jeg glad i "frittgående" høner, så de prøver jeg å plassere litt her og litt der. Takk for koselig hagevandring rundt bedet ditt!

Hanna sa...

Så utruleg flott berg!! Håper du har noken til å ta vare på det mens dåke er vekke. Også var det tøffe kyr og sauer du har. God sommar!

Hanne sa...

Berget ditt er vakkert, og jeg skjønner godt at du ville beholde det. Som jeg har sagt før, så skulle jeg gjerne hatt ei tomt med stein og berg. Berget ditt er som en juvel på tomta. Sukk.

God sommer og god ferie. Vi drar også bort på lørdag.

Røsslyng sa...

Det berget er jo virkelig en pryd og jeg er imponert over alt du har fått til å gro på det. Skjønner godt at du ikke ville ha det fjernet, skikkelig vakkert med slikt i hagen.
God helg! :)

Marie sa...

Me har same lidenskap for å pynta berg ser eg :)

Nydeleg!

Ruths datter sa...

Så fint det var her hos deg. Du er jammen flink til å lage til. Det er som et smykke. Vakkert.
Klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!

Så fint et berg! Jeg har også er steinebed med mange av de samme planten som hos deg. Dessverre klarer jeg ikke å holde det, skjønt det står øverst på "to do listen"
Ha en fin dag.
Klem

Mia sa...

Vad härligt, det berget var ju tur att du fick behålla, kul med alla dom stenplantorna, dom är små men jag tycker dom är söta allesamman. Den rosetten är en saxifraga, jag har en med brokete blad som annars ser helt lik ut, den är en skyggesildre, saxifraga urbium, vet inte om din i helt grönt heter det samma.. Det ser förresten också extrafint ut med träborden som följer kanten av berget, såna små detaljer som gör att det smälter samman. Små kor och annat skapar kula blickfång, helt nydelig alt sammen. Ha en god tur :)