søndag 27. september 2009

Kinasøte

Kinasøte er ei av plantene eg har fått av svigermor. Svigermor dø i vår og eg kjenner på at dei plantene eg har fått av henne betyr mykje no. Dei vil eg ta godt vare på. Eg sakner interessa svigermor viste for hagen min.

Kinasøte er ein fin blome synest eg. Den blomstrer så seint på året at det ikkje alltid er så lett å få nyta den. I dag har det silregna, og har vore mørkt og grått. Den eine fekk eg tatt bilete av tidlegare, håper det blir mulig å få litt fleire på "film".

Desse to siste er jo vårblomar og akkurat no står det stille når det gjeld namnet... Poenget med å visa desse er at svigermor har drive desse fram frå frø. Kvar vår blomstrer dei vidare i min hage. Det synest eg er ein flott måte å æra svigermor på.

1 kommentar:

Hanne sa...

Vi har villroser i hagen vår, som vi har hentet selv ved elvekanten. Det er som et minne om pappa, han hentet det til deres hage. De vokser villig og er fine å se på.

Ha ei fin helg.