onsdag 21. april 2010

Tjo og hei. Våren er her.

Våren er her så kraftigt at blogging har vorte lagt til side....
Eg er ute i hagen på timevis. Min hage eller hagen rundt gamlehuset. Her er mykje å stella med.
Eg går mine hagerunder nesten kvar dag. Bileta i dag er glimt frå hagen min no i kveld. Sola har vore framme i heile dag, men det er kaldt. Minus grader dei siste nettene.



Så dette er noko av det eg koser meg med.
Håper alle i vårt langstrakt land etter kvart kjenner på vår og hage-glede !!

13 kommentarer:

Ruths datter sa...

ÅÅå så flotte hagebilder.dette var en skikkelig vårkikk fra deg. Nydelig utsikt har du også.
klem

Furulunden sa...

Så hyggelig å få komme på hagebesøk til deg;D Ritkig fint også.

Røsslyng sa...

Så flott og vårlig du har det i hagen din nå :)
Kos deg og ha en fortsatt fin uke!

Mia sa...

Vilken flott tur! Den gangen ned var ju bara helt otroligt läcker :) så långt det har kommit hos dig, etter hvert kommer vi nog etter..

IngunnBW sa...

Nydelig steinbed! Og så lekkert med den mosekledde grenen, vakker detalj :)

Elsa sa...

Du verden så langt våren er kommet hos deg.
Takk for en koselig tur i en flott hage.
Ha en fortsatt fin hageuke.

Havfruen sa...

Det ser skikkelig flott ut hos deg:)
HAr nok ikke kommet så langt jeg, her er det for kaldt enda..men det våres heldigvis:)
HA en flott torsdag, klem fra meg:)

Lene Megan sa...

Ah, det ser dejligt ud. Dér er mange forårstegn hos dig!

Vores forår = vår tog en pause i går, hvor vi havde både sne, hagl og regn. Det var koldt!!!

God aften til dig og dine!

Megan

AnneH sa...

Ja det var en koselig tur. Takk for titten.
Så flott det bedet ditt ved gjerdet/skråning ble. Skal bli artig å se det til høsten.

Turid sa...

Åhh , så flott hage du har- tar ei stund før æ viser hagebilder ,ja.
Men våren iger inn over oss her også- bare på et helt annet nivå...
Kos deg i vår været ditt!!

Hanne sa...

Så flott vårhage du har der. Jeg har ikke gjort noe som helst i hagen enda, og det er værets skyld. Nu i helga når det er så fint vær, så er jeg i byen hos gubben. Men denne gangen ble han prioritert foran hagen. ;-) Mandag er jeg hjemme igjen, og da skal riva frem.

God helg og klem fra meg.

Troen og Haapet sa...

Nydelig beliggenhet på denne hagen din du!Skjønner godt du liker å pusle der;) Her på indre østlandet rakes og plantes det også, men i min hage ligger det masse snø(!)..sol har vi, men årsaken er at om vinteren sprutes all snøen fra oss og to andre naboer inn i vår hage!!Kjører liksom rundt vår tomt..skjønner?;)Dette er ganske fortvilende denne tiden på året!
Kos deg videre med drømmehagen;)
Stor klem!

Bestemor Drillo sa...

Ja du har all grunn til å kose deg med denne flotte hagen!! Vakre vårbilder;)) Ha en fin søndag med nye våropplevelser i hagen;)) Klem fra bestemor!