søndag 24. januar 2010

Takk !!



 Tusen takk til Den blå halvkule og Ramme alvor for denne awarden.
Det er kjekt å bli satt pris på.  Set stor pris på kommentarane de legg igjen på bloggen min, men også  på å lesa bloggane dykkar !! De inspirerer begge !!

 Reglene for awarden er slik:

Lim inn awarden på din blogg. Link til den du fekk den av.
Fortell 7 interessante ting om deg sjølv.Gje den videre til 7 andre kreavtive bloggarar, link til deira blogger og gje beskjed om at dei har fått den.


7 interessante (?) ting om meg :

* Eg  var innlagt på sjukehus 2 år og 2 månader gamal for å fjerna mandlane.... Utan Mamma og Pappa, i ei veke. Hugser det meste fram til narkosen, etterpå er alt borte.... Sterk og skræmande oppleving for ei lita jente. Godt det ikkje er slik i dag.

* Eg har eit stort engasjement i forhold til at barn og unge som veks opp, skal ha det godt .Og foreldre som ynskjer hjelp til dette skal enkelt få hjelp !! Dette engasjementet viser eg spesielt gjennom jobben min.

* I livet mitt er familien min det eg verdset høgast av alt.

*Eg trur at kvar og ein av oss har større nytte av å  endre eigen atferd (oppførsel) enn å prøva å endre andre.....Slik du vil at andre skal vera mot deg, skal du vera mot dei !!

* Eg er veldig glad i dyr. Men spesielt HUNDER . Synest det å kommunisera med dyra, forstå deira atferd, bli kjent med "personlighet" er spanande.

* Min kvardag har i mange år (over 10) vore prega av utmattelse. Eg har ein sorg over alt eg ikkje har fått gjort alle desse åra, men lever no med mange planer eg skal setja ut i livet.....for eg er frisk no (jobber med å vera det ). Min filosofi har vore og er : Det er viktigare å ha fokus på det ein har fått gjort enn det ein ikkje har fått gjort  !

* Eg meiner det er viktig å ta vare på kvardagane. Det er dei me har flest av !!

Sju blogger som awarden går vidare til :

Hmmmmm, det vart ingen !!!
Etter å ha trøbla med å få lagt inn koblinger seier eg det slik :
ALLE på mi bloggliste fortjener ein slik award. Nokon er kreative med ein vakker blogg, nokon med bildebruk, nokon med gode kommentarer, nokon med handarbeid og hobbyaktiviteter, nokon med hageglede og  hageaktiviteterr, nokon med livsglede, nokon med litt av alt..... Flotte bloggere alle !!!
Mange av dykk har alt fått award. De som ikkje har fått den og har lyst på utfordringen, hopp til å ta den. Eg synest du fortjener den !!!

11 kommentarer:

Havfruen sa...

Flott lesing:) Og du har en sunn innstilling må jeg si:)
Vi deler så absolutt gleden ved å være glad i hund:)
Grattis med award, den er velfortjent!!
Det sykehusoppholdet hørtes ikke bra ut, enda bra det ikke er slik i dag.
Klem til deg:)

Mia sa...

Det var fint skrevet, speciellt det med fokus på vardagar.Vi har allt för lätt att längta till helger, ferier... Det är ju idag vi lever.
Det låter som om du har haft din del av livet..
Ha en fin söndagkväll nu :)

Cecilie sa...

Vel fortjent! ;)

Huff, jeg får helt frysninger på ryggen og tåre i øyrekroken over sykehusoppholdet sitt som så lita jente. er jo helt forferdelig! Godt det ikke er slik i dag ja! *grøss*

Gøy å få vite mer om deg! :)
Håper du har hatt en fin helg!

Klem, cecilie!

Laila -Karin sa...

Veldig bra skrevet.

Klem

Beate sa...

Ville bare si takk for fin kommentar på bloggen min. Selv om jeg er ganske klar over min "situasjon" betyr det ikke at jeg ikke har vonde dager, som alle andre. Man må bare komme seg videre :) Og det gjør jeg heldigvis. Håper dine døtre skjønner dette etterhvert som de blir eldre.
Ha en fin kveld videre og en flott uke.

Klem fra Beate

Ruths datter sa...

Gratulerer med awarden.Du skriver godt her synes jeg.
Klem

Troen og Haapet sa...

Gratulerer med awarden;)
Trist at du måtte oppleve dette som barn, kanskje derfor du har så stort engasjement for barn i dag?Godt det ikke er slike sykehusopphold for unger lenger!!
Fint å lese om deg;)
Ønsker deg og dine ei kjempe-fin uke!
Klem

jannes hobbykrok sa...

Herlig blogg du har her,og gratulerer med award!Synes det heklede gulvteppe-prosjektet ditt nedenfor her var så genialt!!!Ferdig enda?Hadde vært gøy å se resultatet!
Janne

Eirin Bjørnstad sa...

Det er veldig oppmuntrende å lese bloggen din. Jeg liker så godt at du tenker positivt til tross for at du har ditt å slite med.
God klem fra Eirin

salige lavendel sa...

Gratulerer og takker for titten her inne hos deg samtidig =)

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er